Glennis Grace door naar finale America’s Got Talent

Geplaatst op Thu 13 Sep 2018 om 9:30

Glennis Grace is door naar de finale van de televisieshow America’s Got Talent. Ze neemt het volgende week dinsdag, op 18 september, op tegen de andere acts in de strijd om de hoofdprijs van één miljoen dollar en een show in Las Vegas. Dat was vannacht te zien op de Amerikaanse televisie. Jurylid Simon Cowell vindt de finaleplaats verdiend. “Zonder de twee anderen tekort te willen doen, vind ik dat Amerika op de juiste persoon gestemd heeft. Je hebt dit zo verdiend Glennis, ik ben heel blij voor je.

Volgens de NOS blies Glennis Grace in het Dolby Theatre in Los Angeles de jury omver met haar vertolking van This Woman’s Work van Kate Bush. “Volgens Cowell, die bekendstaat als streng jurylid, was het optreden ‘het beste van de avond’“, aldus de omroep.

Mogelijk gaat Grace in de finale weer een liedje van Whitney Houston zingen. “Daar hebben we serieuze gesprekken over. Ik kan niets beloven maar het is een hele grote en goede optie. Wat er ook gebeurt, ik ga ervoor zorgen dat het een killersong wordt.

Georgina Verbaan: “Wat leuk voor Glennis Grace! Hoop dat ze wint en dat alle azijnpissers in dit regenachtige kleine kikkerland de komende tijd elke dag met sokken aan in iets nats gaan staan. Hun eigen azijn, bijvoorbeeld. Of kattenkots. Omgevallen vaas. Bittere kleine tranen.

In de finale neemt Grace het op tegen stand-upcomédienne Vicki Barbolak, zangeres Courtney Hadwin, elektrisch violist Brian King Joseph en vocalist Daniel Emmet.

Foto: YouTube








84 Reacties op “Glennis Grace door naar finale America’s Got Talent”


  1. Glennis

    Er zijn totaal 10 acts in de finale. “America’s Got Talent” completed its 10-act finalist field, advancing five contestants during Wednesday’s results show. Those survivors will join five acts chosen last week on Tuesday’s live finals performance show of the NBC reality competition

  2. Jebe

    Ze heeft best een mooie en zuivere stem, maar waarom altijd dat schreeuwend zingen?

  3. Tim Klensman

    Jebe, denk dat jij je oren moet laten uitspuiten!

  4. Ank

    Lekker belangrijk

  5. Hijgje Huigstra

    Al zingt ze het kristal van de planken, het is en blijft ‘n ordinair, over het paard getild mokkel.

  6. Hijgje Huigstra

    Tim Klensman
    Thu 13 Sep 2018 om 9:48

    …..zegt de zangpedagoog

  7. Albert

    Ze zat bij de laatste 3 afvallers , maar is gered door de Dunkin’ Save .

  8. Deadly Viper

    Ze is een te goede zangeres om hier te blijven goed dat ze in Amerika zit daar heb je toch meer mogelijkheden hier zijn de middelen te beperkt om een echte ster te worden en met zo’n stem moet je gewoon meer doen dan blijven rondhangen in het ons kent ons kliekje in Nederland.

  9. Jaime

    Topper

  10. Hijgje Huigstra

    Deadly Viper
    Thu 13 Sep 2018 om 10:04

    INTERPUNCTIE GRAAG, MAFKLAPPER

  11. Deadly Viper

    @Hijgje lik m’n r33t.

  12. Ruud

    Ze heeft uitstekend gezongen, elke keer weer. Ik vind het wel stoer dat ze dit gewoon doet. Ze krijgt het niet kano, ze werkt er al jaren naartoe. Ik gun haar veel succes. Ik hoop dat het haar brengt wat ze verdiend!

  13. Hijgje Huigstra

    Deadly Viper
    Thu 13 Sep 2018 om 10:06

    Ik ga nog liever schjithuizen schoonmaken, sneuneus

  14. 2.0

    dat ze bij de laatste 3 zat levert haar volgende week de winst op want die amerikanen gaan nu zeker op haar stemmen, het liedje was minder maar des te beter is het volgende week :D ik kan niet wachten gun het dr van harte

  15. Hijgje Huigstra

    Ruud
    Thu 13 Sep 2018 om 10:07

    Wel jammer dat ze geen kano kreeg! Kan ze niet zwemmen soms?

  16. Tim Klensman

    Hijgje, ga de plee schoonmaken, en bemoei je niet met dingen waar je geen verstand van hebt, terwijl je naar die flutrappers ala Lil Kleine luistert

    Glennis is de beste zangeres die Nederland rijk is, en we moeten met zijn allen trots zijn op hetgeen wat ze tot nu toe bereikt heeft in Amerika

  17. B-noniem

    @Tim Klensman
    Ze heeft tot nu toe nog niks bereikt in Amerika. Ze doet alleen mee aan een talentenjacht. We zullen zien of dat haar ook echt een carriere oplevert.
    In Nederland heeft ze tot nu toe teleurstellend gepresteerd met haar eigen, originele nummers.

  18. Zomaar

    Uitstekend maar reeds lang gearriveerde talent.
    Nog niet in de USA, maar ze is 0% Amerikaans, dus kan ze eigenlijk nooit America’s Got Talent zijn.

  19. Debby

    Zomaar

    die Courtney Hadwick is ook geen Amerikaanse, maar een Britse…

  20. Rodrigo

    Simon Cowell heeft allang een platencontract klaar liggen, mocht ze niet winnen, wat eigenlijk ook wel beter is

  21. Ano Nymous

    Wie Grace een goede zangeres vindt is niet echt muzikaal onderlegd.
    Al wat ze doet is op een hoogte gillen en krijsen. Je scheur opentrekken met veel volume maakt je nog geen goede zangeres.
    Glennis Krijs is een betere naam.

  22. Tim Klensman

    Ano Nymous

    Ga jij alsjeblieft naar Ali B en consorten luisteren, en praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

    En vergeet niet een afspraak te maken bij de kno-arts, want er is duidelijk iets mis met je gehoord

    Glennis is een fantastische zangeres die het gewoon verdient om internationaal door te breken met het talent wat zij heeft, en dat talent wat zij heeft, dat heb jij nog niet eens in je kleine teen zitten

  23. Hijgje Huigstra

    Tim Klensman
    Thu 13 Sep 2018 om 10:14

    Lilletje Kleintje? neuh, dank je feestelijk.

  24. Briet

    @Zomaar

    Dan ken je het programma niet. Aan Holland’s Got Talent doen Russen, Duitsers, Engelsen, Belgen enz. mee. Die kunnen allemaal gewoon winnen.

  25. Hijgje Huigstra

    Tim Klensman
    Thu 13 Sep 2018 om 10:14

    Hee Kletsman, jij vindt “de beste zangers” vast ook ‘n erg goed programma????? Hahahahaha

  26. Mama

    Dit is wat verbaan bedoelde, wat een negatieve gezeik over haar, pure jaloezie bij mensen. Ik heb niet veel met grace maar kan wel trots op haar zijn met wat ze aan het doen is.

  27. Ron

    Geweldig voor dat meisje, maar be real; in de finale komen er toch andere dingen bij kijken. Die winnen mag je van goede huizen komen. Ik denk dat de Amerikaanse stemmer dan toch voor hun eigen mensen kiezen. Maar zie haar wel 2e worden en dat is al een hele prestatie natuurlijk. En verder moeten we niet denken dat ze het nu helemaal gaat maken in de US, dat is meegenomen maar geen vaststaand feit. Wellicht dat ze in wat daily shows mag optreden, Goodmorning America, Today en Ellen maar daar blijft het bij denk ik.

  28. Tim Klensman

    Hijgje

    Het is meneer Klensman voor jou!,

    En nee, ik heb nog nooit naar De Beste Zangers gekeken, dat is niet mijn genre waar ik graag naar luister.

  29. Vraagje Af

    Zo te horen is ze een echt goede zangeres, zeker gezien haar concurrentie in Nederland. Maar de USA is een heel ander verhaal waar het aanbod al veel groter is en het ambitieniveau en doorzettingsvermogen om de top te bereiken enorm hoog is. Ik vind ook dat het soort nummers echt uitgezocht worden op haar stem, die mij net iets te veel aan Whitney Houston doet denken. Ik weet
    niet of de amerikanen daar nou naar op zoek zijn, maar als ze wint of hoog eindigt zal ze zeker goed haar brood kunnen verdienen in de USA. Als superster of in het clubcircuit. Ik hoop voor haar het eerste.

  30. Eindbaas

    Als chimpansees krijsen zie je hun bek vol tanden.
    Geef die vrouw een banaan!

  31. Tim Klensman

    Eindbaas, ben je trots op jezelf???

    Loser dat je er bent, je bent typisch een voorbeeld die jaloers is als iemand met succes boven het maaiveld uit steekt

  32. Sean

    Ugh. Die wordt niet te genieten als ze uit Amerika terugkomt.

  33. Joep

    Carlo boshard verwoorde het perfect bij pauw. Ze kan goed zingen, maar haar verhaal gaf haar de gunfactor. Alleenstaande moeder die nog 1 keer ging zingen en die door haar zoon mee deed aan het programma. Dat is gewoon wat in america heel erg scoort drama met een goed einde. En of dat in de finale ook gaat werken. Dat hangt af van hoe goed de andere acts zijn.

  34. Ano Nymous

    Tim Klensman.

    Nee dank je. Ali B en co is niet aan mij besteedt.
    Glennis Krijs ook niet.

  35. SOLANGE

    Hahahaha Glennis Krijs heel toepasselijk ze kon er wat van in de Jordaan skreeuwen en gille n en dr moeder een grote bek geven… gewoon een ordinaire straatmeid…

  36. Arie

    Krijsen en gillen noemen ze in Amerika zingen.
    Zie Aretha Franklin en meer van dat krijs en gilgenre.
    Mijn portie is voor Fikkie

  37. Norvo

    Prima casting van Endemol, leuk voor Glennis dat ze zo’n podium krijgt. Maar uiteindelijk valt ze vrij vroeg in de finale af. Uiteraard met een goedbedoelde dooddoener als “je hoeft eigenlijk niet eens meer te winnen, je hebt alleen al door mee te doen je visitekaartje afgegeven”. Een niet-Amerikaan die AGT wint? Dat moet je niet willen in de ultraconservatieve VS, kost alleen maar adverteerders.

  38. Tss

    Georgina Verbaan: TOP!
    Midden in de roos!

  39. Maaike

    Geweldig dat ze überhaupt in de finale staat!
    Er zijn sowieso 2 zangacts beter, hebben ook tot en met de halve finales een groter percentage aan stemmen binnengehaald dan Glennis. Geldt ook voor 2 niet-zangacts.
    Feit is wel dat ook Glennis ‘m gewoon kan winnen, want het gaat om het moment.
    Daarbij maakt ze niet minder kans omdat ze niet Amerikaans is. Een aantal jaar geleden werd AGT gewonnen door een Japanse illusionist.
    Alles moet uit de kast voor Glennis en dat kan ze bereiken met I Will Always Love You.

  40. Tss

    @ Hijgje Huigstra
    Thu 13 Sep 2018 om 9:58

    Wat is dit voor onzin wat je uitkraamt?

    Al zingt ze het kristal van de planken, het is en blijft ‘n ordinair, over het paard getild mokkel.

    Jou reacties zijn zeer ORDINAIR! Jaloers?
    Niet geslaagd in je zielige leven?

    Kan je wat aan doen,maar niet met hier domme achterlijke meuk te plaatsen.
    Er zijn uitstekende therapeuten die je graag van je minderwaardigheid complex af willen helpen!

    Heel veel sterkte in je verdere zielige bestaan.

  41. Tss

    Eindbaas
    Thu 13 Sep 2018 om 11:30
    Nog zon zielig figuur net als die SOLANGE
    Thu 13 Sep 2018 om 11:51

    Vreselijk die kift!

  42. Tss

    @ Arie
    Thu 13 Sep 2018 om 12:12

    Kennelijk hoor je nog steeds je moeder en zusters krijsen dat je vervelend bent?
    Je hoort het van meer mensen die langdurig bloot gesteld zijn aan harde hoge geluiden.
    Hoor je een mooie zuivere hoge zangstem niet meer.
    Goh zielig kan je natuurlijk ook niet genieten van mooie muziek hahaha

  43. Er ist wieder da.

    Of ‘het” nou wint of verliest …aub dáár blijven en nóóit meer terugkomen…

  44. Meneer Kaktus

    Vreselijk arrogant wijf, maar zou haar desondanks graag eens ongenadig door de caravan jagen. Kijken of ze dan nog steeds zoveel praatjes heeft.

  45. Pim

    Wat een hoop zielige reacties. Zelfs chimpansee wordt erbij gehaald. Stoer hoor om dat anoniem te roepen. En zelf natuurlijk niks kunnen of bereikt hebben. Precies waar Georgina het over heeft wordt hier weer bewezen. Goed gedaan Glennis! Succes volgende week

  46. Ron

    @Norvo: zo sta ik er ook in. Maar de hele media is weer hysterisch aan het doen en bestempelen haar bijvoorbaat als winnaar, maar zo zit de wereld niet in elkaar natuurlijk…

  47. Wollter

    Genoten van AGT
    Talpa weer derde
    Veronica doet het beter!

  48. Anootje

    De wereld van Tim Klensman is een beetje beperkt lijkt me.
    Glennis Grace en als je daar niet van houdt luister je meteen naar Ali B en Lil Kleine… wat een mafklapper die Tim…

  49. Tim Klensman

    Anootje

    Leer jij eerst maar eens je eigen echte naam in te tikken, voordat je kan oordelen over anderen.

    Er zijn zat plenty anderen voorbeelden waar je naar kan luisteren als je niet van de sound van Glennis houdt, noem een Nightwish, Metallica, K3, Westlife, Rammstein of desnoods Corry Kronings, en inderdaat dat inteeltgebeuren van die rappers.

  50. Samantha

    Weet iemand of de finale ook live in Nederland te zien is, via 1 of andere website?

  51. Anootje

    Timmie! Ga huilen joh omdat iemand jouw favoriete zangeres niks vindt.
    Zielepoot!

  52. Ano Nymous

    Nightwish. Met Nederlandse succeszangeres Floor Jansen die de wereld rondgaat. Dat is een stuk aangenamer om naar te luisteren dan Glennis Krijs…

  53. Tim Klensman

    Wie zegt dat het mijn meest favoriete zangeres is?

    ik vind het gewoon diep triest hoe sommige mensen hier in dit forum reageren als iemand een succes boekt.

  54. Glittering Glennis

    @Samantha

    https://bit.ly/2QrwNNR

    NBC

  55. Whitedog

    Ja, ze is een meid van de staat. Wat is daar mis mee? Dan is het juist geweldig dat ze dit doet. Ik ben trots!

  56. Anootje

    Je reageert als door een wesp gestoken en vrij asociaal als iemand iets zegt over Glennis Grace. Zulke reacties plaats je niet als je niet van iemand fan bent

  57. Tim Klensman

    Ik heb het over het algemeen in dit forum,

    het zou gewoon verboden moeten worden dat mensen zulke afschuwelijke reacties kunnen plaatsen, en die mensen zouden een IP-blokkade moeten krijgen.

  58. Wollter

    Moet er nu echt zoveel op die schreeuwende paardenbek gescholden worden?

  59. Anootje

    Jouw reacties weleens terug gelezen, Timmie?
    Zeker ook een IP ban waardig.

  60. Henk

    Vind het leuk voor haar dat ze het daar goed doet, maar van die stijl hou ik ook niet. Daar houden ze er wel van, wat dat betreft is het goed gekozen.

  61. Tim Klensman

    kijk dit bedoel ik nou

    Wollter, je kan ook zeggen, moet er nu echt zoveel op Glennis Grace gescholden worden?

    Je ouders hebben je toch geleerd je te gedragen waar je ook bent, nou, laat dat dan ook merken.

  62. Tim Klensman

    Anootje

    Ik scheld iemand niet uit, ik verlaag me niet tot jullie niveau

    Ik zeg wat ik van iemand vind face to face en niet laf online.

  63. Stax

    Glennis Grace … een talent voor het wereldpodium en een te grote ster voor Nederland, zoals hierboven blijkt. Wat zal ze lachen!

  64. Gerard Ek(streem)dom💩💨

    Ik zou d’r doen. Die Stax niet… misselijkmakend gratenpakhuis!

  65. Q

    Glennis Grace doet het fantastisch. Ik wens haar alle geluk van de wereld toe. Die jaloerse mensen lacht ze uit. Zij heeft de buit al binnen en krijgt enorm veel aanbiedingen. Ga daar maar eens staan voor de meeste is dat niet weggelegd.

  66. E van klooster

    Ze moet eens liedjes van haarzelf zingen en niet altijd maar liedjes van anderen.En inderdaad ze zing niet ze krijst.Ze DENKT dat ze Whitney kan na doen never niet

  67. Er ist wieder da

    Zouden ze in Amerika dat YouTube filmpje gezien hebben waarin miss slabek een passant verrot schold?

  68. Pim

    @E van Klooster, ze MOET helemaal niks. Kun jij beter zingen? Zo ja, doe zelf dan mee aan AGT. Kijken hoe ver jij komt.

  69. Julia

    overdrijven is ook een vak Er ist wieder da

    ze wees die vent alleen op zijn fout, op een prima manier, vergeet niet dat hij haar bijna omver had gereden

  70. Jurriaan

    Vindt haar helemaal niet mooi zingen, maar wat maakt het uit. Afgrijselijk gekrijs. Echt Amerikaans.

  71. Julia

    Die is niet over het paard getild, maar over de manege gegooid.

  72. S

    Dit is wat de Amerikanen willen en dat heeft ze ook gegeven, punt. Haar doelgroep houdt ervan, dus niet zeiken.

  73. S

    Als je zaken doet moet je bieden wat de klant wil. Doe je dat niet dan kun je het wel vergeten. Glennis heeft het slim aangepakt.

  74. Anootje

    Tim Klensman
    Je speelt op de persoon.
    Iemand houdt niet van het gekrijs vnan Glennis en diegene moet maar meteen’ naar de KNO arts’.
    Men is meteen jaloers etc. etc.
    Reageer gewoon normaal, i di oot.

    Mensen die Glennis niet waarderen mogen hier ook hun mening geven…

  75. Woltter

    Tim Klenman more like Tim Kletsman

  76. Fenna

    @ Anootje/Ano Nymous

    Hopelijk doet de moderator van MC iets aan jouw voortdurende gegal en aan het feit dat je hier iedere dag topics loopt te verzieken.

    Moderator!!

  77. Wollter

    Miet je nou eens kijken, schreef ik ook nog mn naam verkeerd.

  78. Koos

    Ach Fenna ga je vagina uitvijlen.

  79. Julia

    Koos, vergeet je je erektiepillen niet in te nemen, anders wordt je vrouwtje boos straks

  80. ruben

    Glennis gefeliciteerd

    ben trots op je

    alleen had je beter gescoord als je een jurk zou dragen

    wie heeft je dit out fit geadviseerd

    degene houd niet van je. stuur die voor me.

  81. Fenna

    Ik ben paranoide. Heb mijn medicatie nog niet gehad.

  82. Sip

    Glennis heeft in Nederland nog niet zoveel gepresteerd en nu is ze volgens veel BNN’ers ineens de beste zangeres van Nederland. Die BNN’ers lopen allemaal achter elkaar aan. Ik vind haar altijd schreeuwen en ze heeft iets te veel sterallures. Voor mij hebben andere zangeressen een betere stem en uitstraling.

  83. Ano Nymous

    Sip. Dat heet een hype creeren.
    Waait wel weer over.

  84. Wollter

    Tim Klensman 
    Thu 13 Sep 2018 om 15:19

    Ik heb het over het algemeen in dit forum,