John de Mol gek op Blendle: ‘Ik vind het heerlijk’

Geplaatst op Tue 15 May 2018 om 10:30

Mediatycoon John de Mol is fervent gebruiker van de online kiosk Blendle van mediaondernemer Alexander Klöpping. Dat zegt de baas van Talpa TV in reactie op het nieuws dat Blendle een nieuwe kapitaalinjectie heeft gekregen. Novamedia, het bedrijf achter onder meer de Postcode Loterij, steekt 4 miljoen euro in Blendle. Om dat te vieren vroeg Klöpping een reactie van enkele van zijn ‘helden’, waaronder dus De Mol. En de televisiegrootheid blijkt een groot fan van Klöppings dienst.

John de Mol: “Als ik snel alles wil lezen op mijn interessegebied, dan gebruik ik daarvoor graag Blendle. Ik vind het heerlijk dat ik niet meer alle losse bladen hoef te lezen, maar dat Blendle alles wat ik wil lezen al voor mij bij elkaar heeft gezet. Dat werkt prettig en snel.

Een andere bekende fan van Blendle is mediaondernemer Derk Sauer. “Ik ben als Blendle fan van het eerst uur enorm blij met de investering van Novamedia. Blendle is een blijft een van de interessantste mediaplatforms in Nederland. Ook nog eens met internationale vertakkingen en een helder verdienmodel. Met Boudewijn Poelmann en Novamedia brengt Blendle enorme maketingpower aan boord. Deze samenwerking zal de definitieve doorbraak van Blendle inluiden.

En powervrouw Neelie Kroes: “Recente internationale ontwikkelingen in de technologiewereld valideren de visie van Blendle. Google, Apple en Facebook roeren zich in de wereld van nieuws. Blendle loopt als Nederlandse startup na jaren nog steeds op de troepen vooruit. Dat is een prestatie van formaat. Ben daar trots op.

Blendle maakt vele kranten en tijdschriften online toegankelijk. Een grote afwezige is NRC Handelsblad, die zich heeft teruggetrokken uit de online kiosk. De Telegraaf heeft zijn presentatie in de kiosk minder aantrekkelijk gemaakt: men kan niet meer door de krant heen bladeren.

Het stuk van Alexander Klöpping over de nieuwe kapitaalinjectie in Blendle kunt u lezen op Medium.com.

Foto: Nieuwsuur








11 Reacties op “John de Mol gek op Blendle: ‘Ik vind het heerlijk’”


  1. Henkie983425

    ik heb een hekel aan Alexander Klöpping en aan alles wat de Mol heet en maakt.
    hehe

  2. Piet

    Ik vind de mol een hele nare dominante baas en ik vind zijn programma’s bagger.

  3. Ron

    Erg makkelijk en niet meer weg te denken Blendle, en de ‘niet goed, geld terug’ functie is ook erg handig.
    Maar Neelie Kroes, ‘powervrouw’? Die uitdrukking is echt om te walgen en kan echt niet meer in deze tijd.

  4. Ookdatnog

    HET VERSCHIL IS DAT JE NU BETAALT VOOR EEN ARTIKEL WAT JE VOORHEEN GRATIS
    KON LEZEN GEFINANCIERD DOOR ANDERE INKOMSTEN VAN EEN KRANT OF TIJDSCHRIFT
    ,EN DAT MOLLETJE ZO ENTHOUSIAST IS …HIJ ZIET AL WAT AANDELEN N DE TOEKOMST!😯

  5. René

    Sjon is zo blij ermee omdat het gratis is. Als je een artikel koopt, kan je daarna je geld terugvragen als het niks was. Dat doet hij na ieder artikel natuurlijk.

  6. Kees Jan

    Ach, De Mol zal wel zo’n gratis Blendle account hebben, zo zijn er veel BN’ers die voor nop Blendle’n. Die zijn natuurlijk altijd een stuk enthousiaster over het medium dan de rest van Nederland. Volgens mij zijn er een stuk of 1000 die wij betalen…

  7. Me

    Gooi het maar in de blendel

  8. SOLANGE

    WHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ME

  9. Dennis

    Blendle is helemaal niks, google heeft ook zo’n app en is gratis.

  10. Peter

    John kan zich beter bezig houden met de Champions League rechten anders glippen die zo door de vingers

  11. Joop55

    Zal wel weer een voorbode zijn dat hij Blendle koopt, Klopping is een zeer irrelevant mannetje overigens, dus Next.

Reageer

Voor het reageren op artikelen van Mediacourant gelden huisregels. Lees de policy.

Let op: Reacties aan Mediacourant of vragen over redactionele keuzes kunt u slechts toesturen via het mailformulier.

Ziet u een ongepaste reactie? Laat het graag weten via het mailformulier of door een reactie te plaatsen met daarin het woord 'moderatie'. Reacties met daarin het woord 'moderatie' worden automatisch vastgehouden en zijn daardoor niet zichtbaar voor overige bezoekers.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.