Parool vindt Hazes-soap één grote reclamespot

Het Parool vindt dat de soap van André Hazes jr. op SBS 6 wel héél erg doorspekt is met reclame. Dat laat de tv-redactie van de krant weten in de rubriek Han Lips. Het nieuwe seizoen van de Hazes-soap begon woensdag met succesvolle cijfers. Ook Het Parool zat voor de buis. “Elk reclameblok begint met de waarschuwing dat de concerten van papa André in de Rotterdamse Ahoy al bijna uitverkocht zijn. En op verjaarsvisite draagt André een petje met het logo AH6.”

AH6 is de naam van het nieuwe kledingmerk van Hazes. Maar daar blijft het niet bij. “Halverwege het reclameblok is er opeens een spotje van een energiebedrijf dat zonnepanelen verkoopt. En daar zit André ook in.”

De camera gaat mee naar al zijn optredens, laat familiegebeurtenissen zien, maar is ondertussen vooral één grote promomachine, vindt de krant. “Ik haal alles uit het leven, zingt André Hazes in de leader en na elk reclameblok. Ik haal alles uit mijn reallifesoap, zal je bedoelen.”

Het AD schreef ook een recensie over de Hazes-soap en is wél heel erg enthousiast. “Bij ieder ander zou ik bang zijn dat hij binnen vijf jaar is opgebrand. Maar niet bij André Hazes. Die wordt gewoon de grootste“, zegt tv-recensente Angela de Jong.

Foto: SBS, William Rutten

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen