Radio 10 onthult nieuw logo en nieuwe tv-reclames

Radio 10, de zesde radiozender van ons land, heeft een nieuw beeldmerk én een nieuwe merkcampagne. Beide worden vandaag aan het grote publiek geïntroduceerd. Dat heeft Talpa Radio, sinds vorig jaar eigenaar van het station, laten weten. Bekende hits die veel op Radio 10 worden gedraaid zoals Valerie van Amy Winehouse en Take On Me van A-ha komen terug in de campagne, waarin we Radio 10-luisteraars zien die vrolijk meezingen met ‘de grootste hits aller tijden’ (zie video).

Dennis Kuzee, brand director van Radio 10, is enthousiast. “Sinds de terugkeer op de FM in 2013 is het bereik van Radio 10 verdubbeld van ruim 700.000 luisteraars naar ruim 1,4 miljoen verschillende luisteraars per week. Met deze nieuwe merkcampagne en frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de strategie om Radio 10 nog verder te laten groeien.”

Roland Snoeijer, radiodirector van Radio 10, laat weten: “Radio 10 staat voor feel good, toegankelijkheid, vriendelijkheid én de grootste hits aller tijden. Deze elementen komen samen in een vernieuwde huisstijl, de gloednieuwe merkcampagne en recent vernieuwde audiovormgeving.”

De audiovormgeving heeft een sterke eigen identiteit, de jingles zijn fris en eigentijds en sluiten naadloos aan op de hits uit het brede muziekformat van de zender.”

Twee van de nieuwe commercials:

Foto: Talpa

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen