Coen en Sander racen in paarse Canta voor 538-spot

Geplaatst op Thu 13 Jul 2017 om 11:51

Coen Swijnenberg en Sander Lantinga racen in de nieuwe zomercommercial van Radio 538 over een fietspad in een paars-groene Canta. Als de klok vier uur slaat, zetten ze een ‘On Air’-balkje op hun dak. Dat is te zien in de promovideo. Menno Koningsberger, directeur van Talpa Radio, is enthousiast over de nieuwe campagne. “De essentie van 538 is The Beat of the Moment. Radio is de kern van het muziekentertainment merk 538 en die wordt het best gevat in de claim ‘Radio = 538.

De promovideo zit vol leven en vol zomer. “In de brandfilm gebruiken we een ‘timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars, 538-dj’s en artiesten te benadrukken, vast te leggen en te delen. In de zomer luisteren er veel mensen naar ons station en zijn we graag zichtbaar. We vertalen het zomergevoel door naar de verschillende touchpoints van 538 en zetten op deze manier de zomer aan: Zomer = 538! De campagne zal de hele zomer doorlopen.”

Dave Minneboo, radiodirecteur van Talpa Radio, is net zo enthousiast: “538 is al veertien jaar de onbetwiste nummer één van Nederland. Met de beste jocks, de allergrootste hits van het moment, tofste events en altijd in het ‘nu’. 538 heeft meer dan 3,5 miljoen unieke luisteraars per week en uit onderzoek blijkt dat 538 het eerstgenoemde radiomerk van Nederland is. 538 is dáár waar de doelgroep is en van houdt. Dj’s, artiesten, festivals en verschillende content domeinen worden in de campagne gekoppeld aan 538.

De campagne wordt de komende weken on air, online, op tv en in verschillende outdoor en social uitingen uitgerold. Armin van Buuren heeft een rol in de nieuwe brandfilm en stelt speciaal hiervoor zijn nieuwe track ‘Sunny Days’ beschikbaar.

Zomer = 538! from Radio 538 on Vimeo.

Foto: Radio 538








5 Reacties op “Coen en Sander racen in paarse Canta voor 538-spot”


  1. Gonzo

    Coen en Sander, kan het nog erger?

  2. Kuut

    Flop M C maakt een artikel over reclamefilmpje

  3. Camiel

    Verkapt reclame dus van de redactie.

  4. Alex

    The beat of the moment is hun slogan niet meer.
    Raar dat ze het wel gebruiken als marketing praat.

  5. Martijn

    “In de brandfilm gebruiken we een ‘timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars…” Kan wel janken van zulke teksten…

Reageer

Voor het reageren op artikelen van Mediacourant gelden huisregels. Lees de policy.

Let op: Reacties aan Mediacourant of vragen over redactionele keuzes kunt u slechts toesturen via het mailformulier.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.