Albert Heijn zet zeurende Jan Roos op zijn plek
Vlak nadat Jan Roos gisteren de Vierdaagse-televisie aanpakte, was ook de nieuwe commercial van Albert Heijn aan de beurt. Ook die vindt hij helemaal niets. Maar daar neemt de supermarkt geen genoegen mee. Dat is te volgen op sociale media. Roos is niet bepaald iemand die optimistisch en enthousiast door het leven gaat en daarom moet ook de nieuwe Albert Heijn-spot, met daarin een gespierde jongeman, het ontgelden. “Die nieuwe Albert Heijn-reclames zijn niet echt best, zeg maar.“
In de nieuwe AH-campagne combineert model Davy Eduard King, bekend van GTST, bonusproducten met oefeningen die men moet helpen om fit te worden of te blijven. Voor veel vrouwen een genot voor het oog, maar niet voor Roos.
Een beetje flauw om zo te reageren, vindt Albert Heijn. Die betaalde met gelijke munt terug:
Maar bij de dames is HIJ wel een schot in de roos…. ^GS pic.twitter.com/mpplQbEKkm
— Albert Heijn (@albertheijn) 18 juli 2017
“DISKRIMMINAASIE!“, reageert Roos.
Foto: YouTube Jan Roos