Carlos Lens reageert op ‘ontstemde’ Linda de Mol

Geplaatst op Tue 28 Mar 2017 om 8:41

Foto: SBSCarlos Lens, de personal trainer van zowel Bridget Maasland als Linda de Mol, heeft gereageerd op de kritiek van De Mol op de advertentie waarin hij figureert. Dat was maandagavond te zien in Shownieuws. De Mol is sinds vorige week begonnen met haar dieetplatform Linda Lijnt. Ongeveer tegelijkertijd kwamen Maasland en Lens samen met hun TrimShake Challenge, een verkapte reclamecampagne voor veel te dure afvalshakes. De Mol prijst géén product aan.

De tv-koningin was dan ook onaangenaam verrast toen haar naam eind vorige week in dagbladadvertenties van de TrimShake Challenge stond.

‘GOED NIEUWS VAN BRIDGET’, stond er bij een advertentie met TrimShake-boegbeeld Maasland. Maar in een andere advertentie stond een foto van Lens met de kop: ‘GOED NIEUWS VOOR LINDA, en alle andere vrouwen van Nederland’.

Carlos Lens is niet alleen de personal trainer van sterren als Linda de Mol, Bridget Maasland en Anouk, maar vanaf vandaag ook van jou!”, stond onderaan de advertentie.

De Mol was ‘ontstemd’ dat de suggestie werd gewerkt dat zij de TrimShake gebruikt. “Ik wil juist geen enkel product promoten en gebruik dit zelf ook niet“, liet ze weten op haar site.

Lens laat nu in Shownieuws weten dat hij ook niet blij is met de advertentie van het bedrijf achter zijn TrimShake: “Net als iedereen was ik ook verrast over de advertentie. Ik sta er ook niet achter. Net als iedereen was ik ook verrast over de advertentie. Ik sta er ook niet achter. Het is ook heel goed dat Linda zelf een statement maakt.

Hij benadrukt dat zijn shake niets te maken heeft met het dieetplatform van De Mol. “Het zijn twee dingen die eigenlijk hele andere doelstellingen hebben. Bij Linda gaat het echt om afvallen en Bridget hoeft niet echt af te vallen. Daar gaat het echt om lifestyle, dus lekker in je vel zitten. Het staat los van elkaar, het heeft niets met elkaar te maken.

Xenia Kasper, manager van zowel De Mol als Maasland, probeert een ruzie tussen haar diva’s te sussen: “De kop in de advertentie is gekozen omdat Linda een veel voorkomende Nederlandse naam is. Het is geen verwijzing naar Linda de Mol.

Foto: RTL








18 Reacties op “Carlos Lens reageert op ‘ontstemde’ Linda de Mol”


  1. Anonymous

    Het is allemaal aandachttrekkerij van Linda ,die dikke doet nooooit iets zomaar.

  2. J

    “De kop in de advertentie is gekozen omdat Linda een veel voorkomende Nederlandse naam is. Het is geen verwijzing naar Linda de Mol.”

    Wat ben je dan een afschuwelijke leugenaar ben je als je dit soort teksten uit je bek krijgt, gadverdamme Xenia Kasper!

  3. Guus

    “De kop in de advertentie is gekozen omdat Linda een veel voorkomende Nederlandse naam is. Het is geen verwijzing naar Linda de Mol.”

    Hahaha…..wat een smoes.
    Dit geloof je toch zelf niet.

  4. Beau van Erven Ikink

    Natuurlijk is Linda wel een verwijzing naar Linda de Mol. Die Xenia kletst natuurlijk enorm uit haar Duitse nek. En die Carlos heeft snel, als een bange poepert zijn keutel ingetrokken. Niemand wil ruzie met een Mol en hij al helemaal niet. Moet ook zo lachen om die uitspraak: Bridget hoeft helemaal niet af te vallen (Oh nee?) maar het is meer om een goede, gezonde lifestyle te promoten. Serieus? Gaat Bridget nu, met de restjes coke van het feestje van de vorige avond nog in haar neus, een gezonde lifestyle promoten? Het wordt wel echt steeds genanter met die BN’ers.

  5. Niek

    Ik vind (en dat is persoonlijk) dat mediacourant een stuk minder objectief is geworden. In alle berichten steeds maar een sneer naat iemand uitdelen.

  6. Anouk Smullers

    Die Carlo Lens, is gewoon een 2e Humberto Tan alles voor de poen

  7. Erik020

    Totaal LINDAMOE na vorige week. Alles vette commercie.

  8. Beau van Erven Ikink

    Lens: “Net als iedereen was ook ik verrast door de advertentie”
    Ja natuurlijk Carlos. Je had het nog noooooit gezien natuurlijk. Lekker betrokken bij je werk ben je dan. Natuurlijk had je alles al wel gezien maar je bent je rot geschrokken van de reactie van Linda. Een boze Mol wil niemand op zijn dak immers. (Maffia in medialand)

  9. Steven

    Wat is die Xenia Kasper een gore leugenaar, vies wijf.

  10. Allstar's Reggae Band (Soms funk)

    Als je dat Linda tijdschrift leest kun je alleen maar depressief worden. Het gaat er altijd over hoe erg je wel niet achteruit gaat en wat je wel allemaal niet meer kan als je ouder wordt. Belachelijke bagger.
    En hahaha, Allstar leest de Linda, hahaha. (Hebben we dat ook weer gehad).

  11. Mieke

    Is nu gedoemd te mislukken wat een commercie allemaal pfffff

  12. frits

    Wat een oliedomme reactie van De duitse Herdershond.
    Ga je Bridgit en Carlos nog verdedigen ten opzichte van je grootse klant.
    Mismanagement van de eerste orde!

  13. fransw

    Is Chantalleku vandaag al langs gekomen

  14. Hans

    Wat een afgang voor Xenia Kasper! Ook hier heeft Gordon dus gelijk gekregen!

  15. Roby

    Linda zal altijd dik blijven,no way dat zij 82 kilo weegt. Niemand heeft haar op de weegschaal zien staan. Die voeten kunnen van iedereen zijn.
    En de kort pittige huisvrouwtjes trappen er weer massaal in.
    Walgelijk gewoon. En Linda lacht er vast weer dom om…….

  16. Kuzlu

    Haha Allstar👍🏾

  17. Erik020

    Carlos schrok zich Lens want hij dacht dat hij Xess Xava aan de lijn had maar toen bleek het Xenia te zijn. Niet zo raar want Yolanthe heeft hetzelfde management als Linda. Al met al een enorme verwarring in artiestenland. Carlos ook niet van gisteren dacht meteen aan tomorrow, hij was immers ook niet voor 1 gat te vangen.
    Geen brood op de plank want daar zitten teveel koolhydraten in. Hij kon het wel shaken. Wat weegt de Mol? Dat weten we pas in de laatste aflevering als midden in de Arena, Linda uit het dak komt en op de levensgrote weegschaal gaat staan terwijl de Toppers, die er toch aan het repeteren waren enigszins vals zongen : I like big b*tts.

  18. Miljoenendeal

    ZO die durft!
    Xenia bedoel ik…

    Dat moet haast wel om een miljoenendeal gaan, anders zeg je niet

    “De kop in de advertentie is gekozen omdat Linda een veel voorkomende Nederlandse naam is. Het is geen verwijzing naar Linda de Mol.”

    Met het risico je grootste (tot nu nog dikste) klant te verliezen.

    Dit zaakje riekt !

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.