Nederlandse Ex on the Beach opent met 10.000 kijkers

Foto: EenVandaagMTV Nederland bracht zondagavond één van de grootste lokale producties sinds tijden op de buis, namelijk Ex on the Beach: Double Dutch. Er keken vanaf tien uur ’s avonds 10.000 mensen naar het programma, goed voor 0,2 procent marktaandeel. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Opvallend is dat de herhaling om 00.50 uur het een stuk beter deed. Die was met 34.000 kijkers en 4,4 procent marktaandeel het best scorende MTV-programma van de hele dag.

Acht Nederlandse/Vlaamse singles vertrekken in Ex on the Beach naar een paradijs waar ze op zoek gaan naar hun ware liefde. Althans, dat denken ze!

Ze feesten, daten en flirten er rustig op los. Maar net als de vonken er vanaf vliegen, duiken hun exen op. “Van wraak tot romantiek en zelfs het terugwinnen van een liefde; bereid je voor op een spannende serie vol drama en humor!

Vier uur na de eerste aflevering van Ex on the Beach: Double Dutch begon de live-uitzending van de Video Music Awards. Daarvan zijn de kijkcijfers nog niet bekend. Een uitzenddag eindigt bij Stichting KijkOnderzoek om 2.00 uur.

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen