Jan Smit blijft ondanks kritiek actief voor Pearle

Jan Smit trekt zich niets aan van kritiek op zijn reclames voor optiekketen Pearle Opticiens. Dat laat hij weten op Twitter. Smit is sinds februari het gezicht van Pearle en duikt op in allerlei campagnes, waaronder op de radio. Daar is niet iedereen over te spreken, blijkt uit een aantal reacties op sociale media. “Kan Pearle stoppen met die vreselijke reclame met Jan Smit? Nu steeds actief mijn radio uitzetten om niet misselijk te worden“, zegt software engineer Jethro Borsje bijvoorbeeld.

Smit heeft geen goed nieuws voor Borsje. “Misschien een goeie aspirine? We gaan namelijk nog drie jaar samen door… @PearleOpticiens“, zegt Smit tegen hem.

De samenwerking tussen Jan Smit en Pearle is niet toevallig. Hij kocht jaren geleden, na lang uitstellen, zijn eerste bril bij Pearle in Volendam.

Pearle Opticiens is naar eigen zeggen marktleider in brillen en contactlenzen. Andere bekende optiekketens zijn Hans Anders, Specsavers en Brilservice.

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen