Tim Klijn lokt jonge vrouwen naar Radio 10: +96 procent

Tim Klijn is een vrouwenmagneet. Sinds hij de ochtendshow van Radio 10 doet, is het aantal vrouwelijke luisteraars enorm gestegen. Dat heeft het radiostation laten weten. Klijn is deze week een jaar te horen bij Radio 10 en in die periode is het aantal vrouwelijke luisteraars van de ochtendshow met maar liefst 96 procent gestegen in de commerciële doelgroep 20 tot 49-jarigen. Als gekeken wordt naar zowel vrouwen als mannen in deze leeftijdsgroep, gaat het om een toename van 49 procent.

In deze doelgroep heeft Klijn nu een marktaandeel van 5,8 procent en daar is zenderbaas Roland Snoeijer trots op. “Radio 10 was in 2015 de snelst groeiende radiozender van Nederland en daar heeft Tim In de Morgen ook een belangrijke bijdrage aan geleverd.”

Snoeijer begrijpt dat Klijn in trek is. “Als je in de ochtend naar Radio 10 luistert, laat Tim Klijn je echt met een ‘feel good’-gevoel aan de dag beginnen.”

We zijn er trots op dat zoveel luisteraars dat al hebben ontdekt en kijken uit naar een nieuw succesvol jaar voor Tim In de Morgen op Radio 10.”

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen