Henny Huisman maakt Surpriseshow voor Jumbo

Henny Huisman hoopte de afgelopen dagen flink wat aandacht te trekken met zijn geheimzinnige tweets over een nieuwe tv-show vol verrassingen. Dat viel een beetje tegen en dat is vooral jammer voor Jumbo. Die nieuwe ’tv-show’ blijkt namelijk een 21 minuten durende reclamespot voor de supermarktketen. Speciaal voor Jumbo heeft Huisman zijn Surpriseshow-jasje aangetrokken om klanten van de supermarkt te verrassen in het eenmalige YouTube-programma Henny’s Super Surprise.

Jumbo is blij met Huisman. “Het gonsde gisteren van de geruchten. Zou Henny Huisman echt met een nieuwe verrassingsshow komen? Ja, de presentator verrast inderdaad met de eenmalige Henny’s Super Surprise“, aldus de supermarktketen.

De 21 minuten durende YouTube-show is volgens Jumbo ‘een ouderwets gezellige show waarin Henny meerdere mensen een onvergetelijk moment bezorgt’. Zo geeft hij iemand een jaar lang gratis stroopwafels.

Met Henny’s Super Surprise geeft Jumbo Supermarkten het startschot van de zogenoemde ‘Jaaraanbiedingen’, aanbiedingen die een jaar lang geldig zijn.

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen