IDTV wil voorop lopen in digitale transformatie tv-land

Tv-producent IDTV, bekend van onder meer Campinglife, De Rijdende Rechter en Wie is de Mol, wil voorop lopen in de digitale transformatie van de mediawereld. Dat zegt algemeen directeur Karin de Groot vandaag in een persbericht over de aanstelling van de nieuwe Head of Digital. Suzanne Pronk (foto) gaat deze functie per direct vervullen. Ze is verantwoordelijk voor de digitale transformatie binnen het bedrijf en maakt onderdeel uit van het management team, aldus IDTV.

Pronk heeft ruim twaalf jaar ervaring op het gebied van digital en was recentelijk Search Director bij Mediabureau MEC. Daarvoor was ze directeur van IAB. Ze heeft ook gewerkt bij Kelkoo en iProspect voordat ze als freelance ‘digital consultant’ aan de slag ging.

Haar profiel sluit perfect aan bij de digitale groei ambitie van IDTV, meent De Goot. “De wereld verandert razendsnel. IDTV wil voorop lopen in de digitale transformatie van de mediawereld en op het gebied van events. Een autoriteit als Suzanne als aanvulling van ons management team is daarbij onmisbaar.

Pronk vindt het een mooie uitdaging. “Om voorop te blijven zal IDTV zich moeten blijven ontwikkelen. Binnen cross mediale concepten is digital een essentieel onderdeel.”

Om deze digitale transformatie te mogen realiseren en te werken voor een fantastisch bedrijf met een inspirerende werkomgeving maakt mij ontzettend enthousiast.”

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen