Sophie in de Kreukels groot succes op NPO 3

De Sophie Hilbrand-show Sophie in de Kreukels was al veelbesproken, maar is nu ook veelbekeken: de eerste aflevering van het BNN-programma kwam dinsdag uit op 704.000 kijkers en 12 procent marktaandeel op NPO 3. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het zijn torenhoge cijfers voor NPO 3, dat sinds het vertrek van DWDD en de Champions League het zorgenkindje van de NPO is. Vorige week keken er op hetzelfde tijdstip nog geen 200.000 mensen naar NPO 3.

Het marktaandeel dat Hilbrand neerzette ligt maar liefst 211 procent boven het laatste weekgemiddelde van de jongerenzender.

Sophie in de Kreukels was de nummer 19 van de avond, de nummer 6 op prime time en de nummer 3 om half tien, direct na Opgelicht (1,2 miljoen), Dubbeltje op zijn kant (1,1 miljoen) en NCIS (705.000).

Direct vòòr Sophie in de Kreukels begon het nieuwe programma Villa Single Mama met 287.000 kijkers (5 procent).

Meer in BNN

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen